.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شک نکنید، پگاه قهرمان جام حذفی است

مهاجم تیم پگاه گیلان با اشاره به گلزنی خود مقابل تیم سپاهان گفت: باز هم لطف خدا برای گلزنی من مقابل تیم های بزرگ شامل حالم شد تا دو گل به سپاهانی ها بزنم اما حیف که نتوانستم هتریک کنم.
سید رضا چاوشی روز چهارشنبه در گفتگو با  ایسکانیوز اظهار داشت: تیم سپاهان که با از دست دادن لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر تنها امیدش مانند تیم ما فقط برد این دیدار و نزدیک شدن به فتح جام حذفی بود برای ارائه یک بازی انتحاری و تهاجمی مقابل تیم ما صف آرایی کرد اما به جز 15 دقیقه اول حرفی برای گفتن نداشت.
وی اغان کرد: در شرایطی که دو بار بازی را از دست رفته دیدیم اما با امید و انگیزه بالایی که دست نشان به بازیکنان منتقل می کرد در نهایت موفق به کشاندن بازی به تساوی و وقت های اضافی شدیم.
چاوشی در خصوص عدم حضور خود از دقایق ابتدایی بازی گفت: به دلیل آسیب دیدگی ام کادر فنی صلاح دید که از ابتدا در ترکیب تیم قرار نگیرم تا اینکه در دقیقه 65 هنگامی که تیم نیاز به گلزنی داشت وارد بازی شدم و خوشبختانه توانستم نتیجه زحمات بازیکنان را به گل تبدیل کنم.
گل زن تیم پگاه گیلان با اشاره به پتانسیل بالای این تیم به ایسکانیوز گفت: تیم ما پس از حضور دست نشان موفق شد با تلاش های بی وقفه بازیکنان خود بعد از بقا در لیگ برتر چشم به قهرمانی در جام حذفی ببندد و با توجه به پتانسیل و توانایی ای که تیم ما دارد شک نکنید پگاه قهرمان جام حذفی است.
وی در خصوص قرار داد خود با باشگاه پگاه گفت: علی رغم به اتمام رسیدن قرار دادم با تیم پگاه در هر صورت اولویت اول من برای تمدید قرار داد با این تیم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.